FAQ
1. Chcę coś kupić i szukam informacji
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez jedną z bramek płatności lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 1-2 dni robocze. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem 1-2 dni roboczych. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to 7 dni.
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Dostawa jest zawsze darmowa po przekroczeniu kwoty 200 złotych na zamówienie.
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są przez naszego Partnera z Polski. W sklepie LoveMyPet wyznajemy zasadę "dobre, bo polskie".
2. Złożyłem zamówienie, chcę się o nim czegoś dowiedzieć.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 1-2 dni roboczych. Paczki wysyła nasz Partner z Polski. Zanim paczka dotrze w Twoje ręce, często pokonuje setki kilometrów. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, to 7 dni. Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link otrzymałeś w wiadomości mailowej.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
2.5 Minęły 1-2 dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
Maksymalny czas dostawy to 7 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.